Cronici de B’estival 1

Pey … daca n-ati fost imi pare rau pentru voi iar daca ati fost sper ca v-ati distrat macar la fel de bine ca mine sau mai bine. Vineri seara 1 Sa incepem cu la ce am ajuns Hooverphonic din belgia…tare …frumos frumos…. trip-hopul si-a spus cu eleganta cuvantul. Marea Britanie in forta:   Pe scena a urcat Morcheeba care pe mine m-a uns pe suflet direct…daca blonda lor n-ar fi scapat-o pe aia cu budape..bucharest…. ar fi fost mult mai bine…dar putem sa o iertam….au cantat bine si au facut reclama la myspace Faithless va anunt de acum ca nu sunt fan , dar va jur ca nu ma asteptam la asha bine si la atata suflet intr-un concert si la super reactia publicului si la tot showul care a fost….a dat omul super bine si avand in vedere ca a dat si bis….deja totul se ridica la alt nivel  Phill Hartnoll (Orbital)  uite pe el nu-l stiam si nu ma asteptam si a fost foarte bine omul pe electro . Asha si-am facut rezumatul rezumatul rezumatului ca imi e somn si mai am si alte trupe de urmarit :)) … daca n-ati fost imi pare rau pentru voi iar daca ati fost sper ca v-ati distrat macar la fel de bine ca mine sau mai bine. Vineri seara 1 Sa incepem cu la ce am ajuns Hooverphonic din belgia…tare …frumos frumos…. trip-hopul si-a spus cu eleganta cuvantul. Marea Britanie in forta:   Pe scena a urcat Morcheeba care pe mine m-a uns pe suflet direct…daca blonda lor n-ar fi scapat-o pe aia cu budape..bucharest…. ar fi fost mult mai bine…dar putem sa o iertam….au cantat bine si au facut reclama la myspace Faithless va anunt de acum ca nu sunt fan , dar va jur ca nu ma asteptam la asha bine si la atata suflet intr-un concert si la super reactia publicului si la tot showul care a fost….a dat omul super bine si avand in vedere ca a dat si bis….deja totul se ridica la alt nivel  Phill Hartnoll (Orbital)  uite pe el nu-l stiam si nu ma asteptam si a fost foarte bine omul pe electro . Asha si-am facut rezumatul rezumatul rezumatului ca imi e somn si mai am si alte trupe de urmarit :))